Здравейте колеги! От 3 месеца съм горд собственик на 166 2.0 ТS 99` 155 кс. Колата я закупих почти без пари, съответно имаше и забележки по нея. Колата не се кара много ,много, но сега като стана по - студено навън ми прави впечетление, че нещо не е както трябва. Сутрини колата си пали както врътна ключа, форсира се до 1,2 оборота и рязко оборотите падат и гасне. На второто третото палене като я изфурсирам не гасне, но оборотите отново си "играят"
Като поработи минута - две се оправят, но това е само като е на място, като е пойнерция оборотите отново варират от 1,2 до 0,6 - 0,5 и когато са на 0,5 лампата за маслото премигва. По принцип лампата за маслото не свети при нормално каране, но когато дигне 70-80 градуса и малко по-динамично каране - лампата отново светка,гасне, пак светка ... Колата е без катализатор ако това има някакво значение. Разпитвах разни " майстори " бил дебитомера, била ламбд сонда, било не знам си какво, но реших да се допитам до вас преди да я вкарам в сервиз и да им ебат мамицата на колицата
Ако някой има идея какъв може да е проблема, ще съм му благодарен да драсне
ps. Колата трудно вдига 90 градуса, сега се зачетох, че може би термостата е за смяна, дали това има значение?



ps. Колата трудно вдига 90 градуса, сега се зачетох, че може би термостата е за смяна, дали това има значение?
Comment